måndag 26 mars 2012

Slutkörd.

Känner mig helt jävla slutkörd. Kör på som fan i skolan nu, och det tar verkligen på krafterna. Värmen klagar jag ju dock inte på.
Men idag känner jag att jag verkligen bara vill stänga in mig i ett rum med mat. (Har jag nämnt att jag har gått och blivit tjock?)
Har inte ätit någonting idag, med tanke på skolans usla matval. Potatisbullar är inte mat. Skulle inte ens ge det till min hund. Men att avstå från maten (och dessutom inte ätit någon frukost) gör att en sur Elin till slut kan förvandlas till Hulken. Fast lite kortare.
Blir trött på min garderob som är så jävla tråkig. Har ingenting att välja på.
Vill gå ut skolan och börja jobba. Är riktigt jävla pepp på sommarjobbet nu. Trivs ju så jädrans bra.
Har sjukt ont i armen, och har ingen aning om varför. Kan inte lyfta den.
Oh, just det - jag har ingen framtidsplan alls. Vad fan ska jag göra med mitt liv? Kommer aldrig orka plugga vidare.
Är trött på idioter som inte förstår att jag vet hur falska de är. Orkar inte ens bli arg längre. Det hjälper liksom inte.

Så. Nu har jag rabblat lite. Om sånt som ingen bryr sig om. Lovely!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar