onsdag 21 mars 2012

Cut out all the ropes and let me fall.

Fyfan vad dåligt jag mår idag. Känner mig febrig i hela kroppen, och har ont överallt. Mår för jävligt, rent ut sagt, så jag stannade faktiskt hemma idag. Men vila och ro? Det blir det inte. Ska sätta mig och jobba på religionsarbetet och försöka plugga en hel del idag, för att få undan lite skolarbete, och slippa bli så stressad att jag går i taket. Inte många veckor kvar till studenten, och jag har en del att fixa tills dess.
Blir väl antagligen att städa lite med. Får perfektionistryck ibland, och måste se till att ALLT är rent. Får slänga in några maskiner tvätt med. Vuxenpoäng. (Dags att samla in sådana, med tanke på att jag faktiskt blir vuxen på riktigt i år.)
På lördag blir det Växjö med mamsen för att panikleta efter en balklänning. Får kanske leta efter en studentklänning med. Herregud vad mycket det är som ska göras. JAG ORKAR INTE.
Har åtminstone skaffat sommarjobb. 7 veckor på Almgården, och ledig under midsommar. Inte fy skam alls.
När studiebidraget rullar in igen så färgar jag fan håret. Nu jävlar är det dags för förändring.

Behöver nya skor. Gärna ett par Jeffrey Campbell.
Tack på förhand.

1 kommentar: