söndag 11 mars 2012

dear karma. i have a list of people you missed.

förstår verkligen inte vad det är för fel på mig. det är söndag, OCH JAG STIGER UPP KL 8?! börjar nog bli gammal eller något... tvi och fy. fyller fan snart 20. jag känner mig inte ens som 18 ännu... time flies. och fort går det.

sitter och kollar på bachelorette (mest för att det inte går något annat på tv) och inser hur fruktansvärt löjligt det programmet är. ''hej, jag är singel. då bjuder vi in några killar som vill bli kända genom tv, och sen slänger jag ut dem, one by one, så att de kan skämma ut sig i tv. och sen ska jag aldrig inse att den jag väljer bara kommer tycka att jag är intressant så länge tv följer oss.'' vad fan är det för kärlek då? usch, satan så negativ jag är. men jag förstår liksom inte riktigt grejen med ett sådant program. men det är klart, för någon är väl det tv när det är som bäst.

har insett att det bara är 3 månader kvar till studenten. VART TOG TIDEN VÄGEN? 1, 2, 3, nu kör vi.
kommer sakna min klass så in i helvete när vi har slutat. alla har liksom sin egna lilla roll i våran klass. och alla lever upp till den rollen galant. är så sjukt glad för att jag kom in i klassen så som jag gjorde, och för att jag fick lära känna de i klassen. våran vistelse på sorello går inte att toppa. har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. det måste göras om innan vi springer ut, och skiljs åt. vissa ska ju till USA, vissa ska säkerligen flytta, och så kommer det säkert bara vara jag som är kvar i älmhult.... kommer växa fast. fy.

fredag - lördag så var fina isabella, emelie och dennis här. det blev lite vin, lite snack, och några skratt. tack för att ni kom!
ska nog hoppa in i duschen nu, med tanke på att vi ska till farmor och äta kyckling sen. (farmor gör den bästa kycklingen EVER.) och jag vill även gratta min gammelfarmor som fyllde 98 år i fredags, och fortfarande är pigg!
tvivlar väldigt starkt på att hon läser detta, men det är väl tanken som räknas?

puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar