fredag 23 mars 2012

Jävla mardröm.

Hade en lite småjobbig mardröm inatt. Var kanske inte världens grej egentligen, men det var en jobbig känsla.
Jag drömde att jag skulle på balen, och så fixade jag klänningen samma dag. (Valde dessutom en skitful med stora blommor på. Tantig mönster och modellen var inte speciellt smickrande.) Jag hann inte fixa varken håret eller sminket, och jag hade inga skor. Sprang runt och letade efter folk som hade smink och hårspray med sig, men det fanns ingen. Så där stod jag sedan, i Björkparken, med rufsigt hår och likblekt ansikte. Kan även tillägga att han jag skulle gå med inte ville gå med mig längre för att jag var för ful.
Nej, usch. Låter kanske inte så jobbigt, men det var fan inte kul.

Ska sätta mig och plugga lite nu iallafall, och få lite gjort. Vill få lite grejer ur världen nu känner jag.

Jaha, nehe...
Slut på ord. Punkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar