fredag 17 juni 2011

why did i pull the trigger, pull the trigger, pull the trigger? boom.

Sitter hemma hos Emeli just nu. Hon är dock inte här. Har fått äran att få sova här inatt i och med att jag jobbar helg och min papi inte kan köra in mig på morgonen då han inte jobbar helg. Börjar kl 7 imorgon.... Lite segt, men är ganska pepp ändå. Det är ett fint jobb, faktiskt.

Sitter och lyssnar på Rihanna - Man Down. Kanonbra låt!




Och fyfan vad jag har ont i halsen. Håller på att dö. Men måste till jobbet. VILL till jobbet.

Och för övrigt så hatar jag saknad. Det är både något av det bästa och värsta som finns. Hatar att veta att jag hade kunnat ha någon här nu. Men här sitter jag. Forever alone typ.

Näe, nu ska jag göra i ordning soffan och sen ska jag gå och lägga mig.

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar