måndag 13 juni 2011

pengar rullar snart in som de ska. det blir bra snart.

Jag är så jävla sugen på att börja jobba nu. Tjäna pengar. Spendera pengar. Spara pengar.
Jag är i och för sig sämst på att spara pengar, men jag borde faktiskt börja göra det.... Så att man har när det verkligen tryter liksom. Ska ju dock använda några tusen till min förbannade älskade jävla tatuering med. (Näemen, om man skulle ta och sluta svära kanske... har blivit för mycket sånt på sista tiden. Men jag är för lat för att gå tillbaka och radera svordomarna, så ni får leva med det....) Ni vet, texten på ryggen. Sen kommer väl fåglarna till slut med.
Planerade ju att tatuera mig när jag fyllde 18. Men det blev helt enkelt inte av. Rullar tillräckligt med pengar in så ska jag ta tummen ur röven och skaffa mig en iPhone med. Har velat ha det.... ah, sen den kom ut. Men jag har som sagt... eh... inte riktigt haft ekonomi till det... Haha. Hatar att vara fattig.
Och så blir jag förhoppningsvis av med tandställningen snart med. Ska bli så gött så det finns inte. Det är nog sommarens höjdpunkt, faktiskt. Eller ja, kommer bli. Kommer le med än någonsin. Behöver inte skämmas längre! Visst, tandställning är fint på vissa, men för mig håller inte det argumentet. Jag kanske tillhör den gruppen. Jag känner inte det i alla fall....

Sitter och kollar på kläder och är allmänt skittrött. Jag har ändå sovit rätt mycket så jag förstår inte riktigt varför jag är så trött egentligen? Konstigt. Mycket konstigt.

Nu måste jag duscha, tror jag. Känner mig inte som den fräschaste människan som har vandrat på denna jord liksom....

Tänkte bara lägga upp denna videon med tänkte jag. Så jävla sant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar