torsdag 30 juni 2011

the shit you hear about me might be true. but then again, it might be as fake as the bitch who told you.

Hej, hej, hej, hej, hej. Dagen har varit skitfet. Fast min plånka är desto tunnare. Inhandlade mig en ''magtröja'' ifrån JC. Den verkligen skriker JC, och jag gillar inte JC egentligen. Känner mig som 12 all over again liksom. Men den var fin. Den var gul. SÅ inte jag egentligen, men vafan. Alla behöver förändring ibland.
Och den här klänningen. Jag är så fäst vid den att jag kommer bo i den. Har letat länge efter en långklänning som passar mig över bysten (okej, nu känner jag mig inte som 12 längre. Mer som 40. Vem säger ''bysten'' Elin?) och som inte är för lång. OCH JAG HITTADE DEN. 300:-, men det var värt det. Klänningen måste vara i trasor innan jag lämnar den ifrån mig. Det lär den vara efter Emmaboda, men då får jag köpa en ny! Haha.
Köpte ett par solbrillor och en ring med. Brillorna är typ.... ah, pilotbrillor. Såna man måste ha under sommarmånaderna. Man behöver inte ha dem på sig, men man måste kunna säga att man äger ett par. Och det kan jag nu.
Och ringen köpte jag mest för att den var på rea. LIKSOM, HALLÅ, VEM SÄGER NEJ TILL REA PÅ 50%? Nej, ingen. Just det.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar