måndag 13 juni 2011

vi kommer alltid ha paris.


Jag gillar sommarplaner.
- Tatuering(ar?)
- Bli gammal. 19 år. Sjukt. Var fan 16 för en vecka sen.
- Pierca vertikal labret och ta ut min monroe.
- Införskaffa mig en helt ny garderob.
- Bli brunare än någonsin. (Jag är redan på god väg!)
- Gå på asmånga och asfeta fester tillsammans med asfeta människor.
- Förhoppningsvis väga 55 kg vid sommarens slut.
- BLI AV MED RÄLSEN.
- Gå på asfeta festivaler med asfeta människor. (Fast det är ju klart invävt med festandet....)
- Ha skaffat mig en iPhone.

Ja, det var nog allt... Hade gärna velat bli några centimeter längre med. Men det blir värre med det....
Men ye! Detta är vad jag ska försöka uppnå.... Vet inte hur det kommer gå faktiskt... Men det märker vi! Men tatueringen, piercingen och rälsen måste hända i alla fall. Annars kommer jag inte känna mig helt okej till hösten. Och jag vill känna mig okej, okej?

Har även bestämt mig för att åka på Helgeåfestivalen. Se Lillasyster, Björn Rosenström, smygtitta lite på Hardcore Superstars, och skratta åt Adept. Känns ganska värt det faktiskt.
Och Emmaboda med. Måste, måste, måste dit. Vill känna känslan. Den verkar kanon.

Dags att dricka vatten. Huvudvärken smyger sig på.
Kan ju kanske bero på att jag använder mina glasögon med fel styrka för första gången på evigheter....

Puss.

1 kommentar:

  1. hehe du verkar smo en tjej i min smak:) vill du träfas på festival o festa lite gran:)?

    SvaraRadera