söndag 12 juni 2011

tpl

Funderar, som jag skrev på fb, på att operera bort min tankeverksamhet. Bara för ikväll. Känns inte riktigt som att jag tänker som jag ska. Något som är bra är att jag har skaffat mig ett jobb. 8 veckor i sommar. Fina pengar.

I fredags tog min gamla klass studenten. Det var så sjukt jobbigt, men ändå ett lyckorus, att se dem där på flaket. Önskar att jag stod där med dom bara. Det var så fint att se dom så glada. Så glada har jag inte sett dom sedan de började på Haganäs. Finns kanske en anledning till det. Men i min blogg smutskastar jag ingen. Inte där namn anges iallafall.
Jag gillar att jag smutskastar ändå, men på något sätt försöker ursäkta mig. Jag har pratat in mig i ett hörn. Jag ska sluta nu.

Nu ska jag ta tag i mitt liv. Men andra ord sova. Känns som en bra idé med tanke på nattens "bravader". Låter fel, men okej.

God natt.





Höll på att glömma...
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar