torsdag 30 juni 2011

jag vet hur du ser ut i inga kläder.


Hemma igen. Äntligen.
Jag finner det inte alls lika tillfredsställande att spendera mina dagar/kvällar i Älmhult. Vill bara ha lugn och ro nu för tiden. Gör inte mig någonting. Verkar inte som att det är någon som vill vara i Älmhult heller. Ännu färre  vill komma hit, så här är det ju lugnt iallafall. Haha. (Lite smygemo sådär.)

Förresten, nu är det bestämt. Emmaboda blir det. Det kommer bli gryyyyyymt.
Sofia är på iallafall. Ni andra får göra som ni vill. Jag SKA dit iallafall......

Ledig imorgon. Och jag ska ändå gå och lägga mig redan vid 2. Jag var inte riktigt så badass som jag trodde att jag skulle vara. Trodde jag skulle sitta uppe nästan hela natten och stiga upp lagom till 12 och gå ut och lägga mig i solen som förhoppningsvis hittar fram, men nej, jag blir istället skittrött och vill inget annat än att sova.
Texten är suddig.

Nu slutar jag.
Hejdå.

Jag menar, PUSS!

2 kommentarer:

  1. jag ska till emmaboda med! ska tvätta, vaxa och damsuga bilen imon så då är min biljett checkad! :D

    SvaraRadera