tisdag 14 juni 2011

professional dreamers.

Looptroop Rockers är bäst en kväll som denna, som innehåller ryggont, oboy och längtan.
Jag längtar något så fruktansvärt till midsommar. Det kommer bli så fint att fira det där i Bergkvara, där det redan är fint. Men det kommer bli finare när vi kommer dit. Åh, jag gillar det.


Vad händer mer i mitt liv då? Näe, ingenting egentligen. Mitt liv är inte så inneållsrikt faktiskt.
Imorgon är det i alla fall dags för min kära syster att sluta skolan. Kan inte fatta att hon har blivit 12 år snart. Hon  börjar ju för fan snart 6an.... Läskigt värre. Hoppas att hon inte blir lika jobbig som jag..... Och jag hoppas innerligt att hon inte sabbar skolan så som jag gjorde. Det är inte värt den där kvällen med kompisen. Kompisen kan liksom vänta.

Fick världens idé till en tatuering med. Jag vill ha en text på insidan av underarmen, och jag har hittat ''stilen på den''. Vill liksom inte skriva en text rakt upp-och-ner, och så hittade jag den här!




Hade inte det varit snyggt? Eller, vafan. Varför frågar jag? Jag skiter ju i era åsikter. Det är ju min kropp. Haha.... (VARFÖR KÄNDE JAG MIG SOM KISSIE NÄR JAG SKREV DET DÄR?!)


Måste locka håret inför imorgon, men jag orkar inte.... Får gå upp tidigt och göra det istället!
Nu; oboy och en film och sakna Ida, och sen ska jag sova. Och fyfan vad skönt det ska bli!

Puss.


klicka dååååååååå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar