torsdag 1 april 2010

Något som tappat sin glans.




Här sitter jag, med 39 graders feber, Sara Löfgren i lurarna, och ingen livslust för stunden (pga febern) efter att ha sovit i 15 timmar.
Jag sitter och väntar på Jesper, som ska komma och göra min dag.
Och jag önskar att jag hade flera tusen kronor, för då skulle jag för det första kunna köpa en present till Jesper. En som han förtjänar. Och så skulle jag kunna köpa massa nya kläder, vilket jag verkligen behöver. Jag är så grymt trött på de kläderna jag har här hemma. Jag har bara tråkiga kläder. Ingen färg eller någonting. I och för sig så har jag väl aldrig varit den som klär sig i färgglada kläder, men ändå... LITE färg kan jag ju ha. Och just nu så har jag bara gråa och svarta kläder. Blir lite tråkigt i längden, och speciellt nu när våren är på väg. Jag vill ha kläder som symboliserar mitt vårhumör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar