fredag 30 april 2010

Jesper Johansson.



jesper johansson.
jag är så jävla glad över att jag träffade dig... du gör mitt liv så jävla bra. jag är inget annat är lycklig med dig jesper. du är det finaste någon kan få.
du går bra ihop med mina vänner, och mina vänner har sett hur lycklig jag är med dig, och jag hoppas att det är ett tecken på att jag tycker om dig så in i helvete.
just nu så känns det som att ingenting kan sära på oss. ingenting kan komma emellan oss. och jag hoppas att det inte kommer göra det heller. för det skulle allvarligt talat förstöra hela min värld.
jesper, du är den jag vill vara med. ingen annan. absolut ingen annan. jag kan inte se mig själv i någon annans armar. för jag är bara din. jag är din så länge du vill ha mig. och jag hoppas att det är det du vill.
jag trodde inte att detta skulle hända faktiskt. jag trodde inte att det skulle bli du och jag. och jag tror du hade samma tankar. men just den där kvällen så tändes allt. jag insåg att du var så jävla bra, och jag har helt ärligt inte hittat något negativt med dig.
förlåt för att jag inte alltid kan ge dig det du förtjänar. men jag har inte de förutsättningarna att jag kan göra det. för det hade krävts flera miljoner för att ge dig det du förtjänar.
jag ska inte lämna dig.
du är det finaste, bästa och underbaraste jag har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar