söndag 18 april 2010

I party with my pain.

Jag och baby sitter och kollar i skolkataloger, haha. Det är intressant att se hur alla andra såg ut när de var mindre, och inse att folk faktiskt kan förändras en jävla massa på jävligt kort tid. En del känner man ju knappt igen!
Anyway, ikväll ska jag och Jesper titta på Zombieland för han har inte sett den. Killen som är efter! Fast jag ska inte säga något egentligen, för jag har inte sett Sagan om ringen faktiskt... så jag hänger inte heller riktigt med i svängarna.
Jag och baby pratade om att ha en grillkväll nere vid ån också. Tänkte att det kanske skulle vara trevligt att träffas, snacka, sola, grilla, dricka lite öl för de som vill, och sedan sitta och mysa framför elden. Jag älskar sånt.
Snart är det sommar, och då är det fan dags att använda solglasögonen. Fick ett par av Niclas. SKITSNYGGA. Tycker jag iaf. Nu är det bara en skinnjacka som fattas. Hade kunnat döda för den som Kenza har designat. Så jävla snygg. Hittade den i en affär här i älmhult, men priset var inte det lägsta. 2000 svenska riksdaler. I och för sig så är den lätt värd det. Men har jag de pengarna? Nej, inte direkt.

Nu ska jag lägga in en bild och visa hur kära jag och Jesper är.



Så. Färdigt.

Och nu ska jag mysa med honom.
PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar