fredag 23 april 2010

Jag hatar titlar.



Skolan nu. Tråkigt som fan, men det som är bäst är väl att det är fredag! Blir förhoppningsvis att träffa vännerna och fika lite. Vem älskar inte fika liksom? Och imorgon kommer jag att ha fullt upp! Greaserep så det smäller om det. Vi kör på hårt nu in i det sista. Ska bli skitkul att spela upp! Och Jesper har varit med på större delen av repen, så han kan hela utantill nu... haha.

Och snart är det dags att införskaffa sig ett par nya brillor! Blir antagligen helsvarta bågar denna gången. Är lite för feg för att köra på något lite större, trots att jag vill ha det som fan. Och så måste jag skaffa nya kläder. Allvarligt talat, min garderob är så jävla tråkig.... Ska försöka fixa ihop pengar till en skinnjacka, har hittat en skitsnygg nere på Lejonhuset här i Älmhult! Dock så går den på 2000, men det är den fan i mig värd!

Nu ska jag traska iväg till matten och jobba med samhälle.
Duktig flicka Elin, duktig flicka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar