måndag 26 april 2010

För mitt hopp är en skadskjuten kråka.








Lite småtrött på mänskligheten. Förstår inte varför alla ska lägga sig i hela tiden! Det är mitt liv, inte ditt. Acceptera det. Säger du en sak, men menar en annan, då får du fan skylla dig själv, för då har du sagt ditt, och du kan inte ändra dig när det passar dig. Det funkar inte så.
Och klarar du inte av att se någon annan lycklig, och måste gå bakom ryggen på mig, då kan du inte räkna med att du ska ligga mig lika varmt om hjärtat igen. För det är ett sånt jävla svek.
Den dagen du slutar med vad du nu håller på med, den dagen kan jag bli vän med dig igen, men inte nu. Inte just nu.

Woah, skönt att skriva av sig lite... Idag har jag varit ute och fotograferat, och bilderna ovanför texthelvetet är resultatet! Hope you like it. Nu ska jag vara duktig och laga mat till min kära familj!

Saknar Jesper...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar