tisdag 13 april 2010

there's a lot of things to do before you die.



"Sit down, sit on the ground, take off your clothes
And start digging for your soul
Dig deep, dig deeper
Only worms and roots can stop you from your goal
I'm sick and tired of staring into the wall
I wanna do something fucking special and extraordinary
Put your thoughts in a fucking car
Hit full speed and open your eyes
Don't close your eyes
There's a lot of things to do before you die"

fyfan vad jag vill ha siesta nu. helt seriöst. jag håller på att dö. sommaren är verkligen på väg nu, jag känner det. jag ska till och med ta och tillverka ett par kortbyxor, all by myself! så duktig ska jag vara... eheheh.
apropå ingenting så är det snart dags för grease-premiär. är det jag som är nervös eller? OH, JA!
och idag har jag varit astuff och letat sommarjobb! och vet ni? 2 st nappade! SÅ JÄVLA GLAD ÄR JAG. åh, cash! <3
nu ska jag prata med världens bästa pojk i telefon, för jag saknar hans röst. hela honom faktiskt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar