tisdag 30 mars 2010

Min sorg blev deras glädje för en stund.



Sjuk, trött, lite smått ledsen och ganska orolig. Jag vet inte varför. Men det beror väl mest på allt med skolan. Jag förstår inte hur jag kan ha valt så jävla fel egentligen. Jag vill ju egentligen gå frisör/stylist.... Det hade varit så grymt mycket roligare. Det är liksom så grymt kul att klippa och se folk bli nöjda. Likaså att sminka osv. Det är skitkul att se andra bli glada och få bättre självförtroende. Jag har fått höra att jag är duktig på det, så då är det väl så...? Och jag börjar tappa intresset för fotograferandet med för den delen. Men om jag nu väljer att byta, så måste jag antagligen flytta. Visst, det hade varit skitskönt att flytta, men jag vill inte direkt flytta till ett litet ställe. Jag skulle vilja flytta till en lite större stad i så fall, men det vet i fan om jag vågar alltså. Men får väl se vad som händer antar jag....


Och sen finns det en annan sak jag vill göra klart för er.
Jag vet inte hur många älmhultsbor som läser min blogg, men om ni nu läser den, så tänk på det här jävligt noga:
1. Jag är inte den som 90% av hela Älmhult tror att jag är. Lär känna mig innan ni säger något. Jag vet, det är förbannat svårt. Men ni har så grymt stor käft och liten verkstad här i Älmhult, och det stör mig lite. Eller okej, inte lite. Sjukt mycket faktiskt.
2. Tycker ni att jag har gjort något fel? Okej. Det är lugnt. Men säger ni det till någon annan än mig, och sedan snackar skit, då kan du räkna med att jag blir förbannad. Har jag gjort något fel så behöver jag veta det så att jag inte gör om samma misstag. Tänk efter innan ni agerar.
3. Uttala er inte om mitt privatliv så länge ni inte vet något om det. Den som vet mest om mig själv, det är jag själv.

Snart kommer Isa och Michael till Älmhult. Förstår ni hur underbart det ska bli? Jag har saknat Isa så mycket att det är fan inte sant. We need you like a heart needs a beat, darling! Utan dig är Sverige fan i den inte komplett. Och jag kan tänka mig att de tänker likadant i Belgien, fast om Belgien då. Och det ska bli intressant att träffa denna omtalade Michael! Hahah. (Han som kommenterar min underbara småländska. :((((()
Och imorgon ska jag träffa Jesper!
Och på fredag är vi lediga, och sen har vi lov därefter!
Detta kommer bli några händelserika dagar, det känner jag på mig!

Och ni får förresten inte glömma att komma och titta på Grease i maj!
6-9 maj
Klöxhultsskolans gympasal
vet dock inte vad det kommer att kosta ännu.
Jag kommer att spela Jane. (Ni vet, hon som äter mycket...)
Vi är cirkus 80 pers som spelar, kom och titta för helvete!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar