fredag 9 april 2010

Mysigt!

Ligger just nu i sängen och myser med min beloved boyfriend. Asmysigt.
Imorgon ska vi till Tingsryd och bowla, haha, var fan skitlängesen jag gjorde det! Ska bli intressant att se vem som vinner. Jesper är dålig så han kommer inte vinna. Och nu ligger han och fiser och jag nyser satan.

Dagen började med att jag och Becca vaknade och åkte in till byn, där min kära pojkvän väntade på mig. Sedan så sprang vi runt lite smått, och vi gick bort med Becca till tandläkaren, där vi fastslog att tandläkaren där är dum i huvudet.
Sedan så har timmarna gått och vi har bytt umgänge lite smått under dagen, men det har varit en trevlig dag, trots regnet. Dagen i byn avslutades med lite fotboll i regnet, och nu sitter jag och baby här. Jag har ont i magen, och han är hungrig, så nu ska vi åtgärda detta problem.

För övrigt så stör jag mig på småskitar som tror att de är äldre än vad de faktiskt är.

Hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar