söndag 21 mars 2010

du gjorde just det jag bad dig att inte göra.

jag vet helt enkelt inte.
jag vet helt enkelt inte hur jag ska göra.
du vill inte att jag skriver det på internet, jag vet. men detta är min klottervägg. här skriver jag vad jag vill.

jag vill inte bråka med dig, det måste du förstå. och jag vill också att du ska förstå att jag inte ville ta kontroll över ditt liv på något sätt. jag ville bara att du skulle tänka lite i förväg. det är kanske dumt att säga att jag inte vill att du ska begå samma misstag som jag har gjort, eftersom att det inte alls handlar om samma sak.
men alla begår vi misstag. du har inte förstått vilka konsekvenser detta kommer få till slut.
och det är det som sliter mig i stycken. det sliter verkligen sönder mig inifrån och ut. jag lovar. det känns så.
det känns som att en av de människorna man bryr sig mest om i hela världen lämna en. men vem vet, det kanske är så det är? du kanske lämnar mig. jag vet inte. och just nu så vet jag inte om jag bryr mig heller. det är så jävla många som har lämnat mig redan.

fast, nu har jag fel. det är klart jag bryr mig. dock så säger jag inte att det inte är något jag inte kommer klara mig ur, för det kommer jag göra. jag tycker bara att det är synd att det blev såhär, när allt hade kunnat sluta på ett helt annat sätt. vi hade kanske kunnat skiljas åt som vänner? jag säger inte att det är ditt fel att det blev såhär. inte heller mitt. för det är bådas. man är två i ett förhållande. man kan alltid hitta lösningar, vi har bara inte varit speciellt angelägna att hitta den. vi har bara gått och dragit på det. och det har väl gjort allt värre kan jag tänka mig.
det jag ville få sagt, det är väl mest att jag är ledsen att det slutade såhär. det är onödigt.
jag saknar dig. det gör jag.
men jag vill bara ha svar på vad det är du vill.
jag vill inte gå runt och vara undrande.

jag vill bara ha ett svar.



''det finns dagar som jag tänker mer på henne än på dig.''

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar