fredag 12 mars 2010

Du är en stark man.



Idag är det dags för premiär. Jag är nervös som fan. Men det kommer nog gå bra. Lite nervositet brukar faktiskt hjälpa. Det kommer vara lite läskigt när Håkan och Hannes (?) sitter där framme och pekar och skrattar. De kommer göra det bara för att göra mig nervös. (y)
I år spelar jag herde, blondin, tant, nickare, och en jävla massa annat. Ska bli så kul att få spela upp igen. Dock så är det så fruktansvärt tråkigt när det nästan inte kommer några för att kolla. De flesta av mina vänner ska komma och kolla på lördag, och det brukar gå bäst på fredagen, för då ger vi verkligen järnet eftersom att det är premiär. Men äh, fuck it. Ska bli kul att spela upp ändå! Nu ska jag börja jobba, och sen ska jag gå och dö lite. Och därefter ska jag träffa Simon, min finis. Ska få lite lycka-till-pussar. HIHI, tycker om min man. <3

(Och jag vet att Tore inte kommer läsa detta, men Tore, du klarar detta! Jag skriver väl det här i hopp om att du ska... jag vet inte. Skitsamma. Men Alice, jag finns här för dig om det är något. Tore är som sin son - stark utav bara helvete! Han har ju trots allt en jävla massa muskler.

Det där sista var för övrigt internt.)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar