onsdag 19 oktober 2011

jag vill vara blind.

bra dag, trots allt jävla regn.
fick ett par fina kängor av min mamma som är den finaste mamman i världen. älskar dig mamsen, det tål att sägas om och om igen.
blev inte att vara kreativ idag heller. men jag är åtminstone ett steg närmare det där med vinter och kängor. dels för att en dag har gått, och vi närmar oss vintern. och dels för att jag, som sagt, har fått ett par efterlängtade kängor.

känner mig lite småförvirrad och lite smått dum i huvudet, men det får vara.

gav mig fan på att jag inte skulle sitta på derés idag förresten. vart hamnar jag efter skolan...?
gissa en halv gång.
nu ska jag och min huvudvärk gå och lägga oss och mysa tillsammans. får aldrig vara ifred. pft.

saknar folk.
och jag tycker inte om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar