måndag 24 oktober 2011

i'm actually a very nice person, until you piss me off.

okej, såhär är det:
nej, jag är inte en bitch. nej, jag är inte en drama queen.
jag är mänsklig. sist jag kollade så har människor känslor. eller ja, de flesta. och jag är faktiskt en av dem som har det. människor som har känslor kan känna sig - hör och häpna - SÅRADE.
det gör jag ibland. då säger jag ifrån. ibland kan jag gå över gränsen. men det handlar inte om att jag VILL vara ovän med människor. verkligen inte. det handlar om att säga vad man tycker och tänker så länge det inte sårar någon annan. ibland kan jag vara en riktig idiot och säga lite för mycket. vara lite för elak. men då ber jag för det mesta om ursäkt.
det handlar alltså inte alls om att jag är sugen på att bråka eller är sugen på att vara ovän med någon.
jag är bara, helt enkelt, inte så sugen på att höra saker som handlar om min vikt eller något som jag uppenbarligen är missnöjd med. jag har brister, precis som alla andra har lite problem med att täppa igen ibland.

PUNKT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar