måndag 24 oktober 2011

i just don't know if i want to do it anymore. get close to somebody so they can leave again.

ensam kväll. ganska skönt. min mage börjar ge vika. mindre skönt.
har den sjukaste huvudvärken på länge. jag tror min kropp strejkar. ja, så måste det vara.
känner fortfarande ett sånt där sjukt sug efter att göra något. en förändring.
men NEJ, det går ju inte. för jag kommer inte på något jag kan förändra. skit med.

fick ont i armen nu med. fml.

saknar festivalsommar med.
och folk.
fan med.

göteborg den 15e november iaf. och gran canaria i februari. resa bokad och så!
ska bli skönt att komma iväg lite.
har inte varit i göteborg på evigheter heller, så det blir fint.

nu ska promoe få fortsätta göra min kväll bra.
god natt.

''våra problem, vi rymmer från dom
vi springer fort, det fortaste vi kan
våra problem, de är snabbare än oss
vi kan inte längre fly bort ifrån dom''

1 kommentar: