onsdag 19 oktober 2011

collecting your jar of hearts.

jag känner för att göra något otroligt kreativt. känner för att klippa mig. känner för att gå ner i vikt. känner för en förändring. jag vill sy, jag vill måla, jag vill ha nya kläder. jag vill ha allt jag inte har. och jag vill ha det jag inte kan få.
varför är det så? varför vill man alltid ha det man inte kan få?
varför ska man alltid göra allting så förbannat komplicerat?
oh, and by the way, jag vill ha snö, kängor och vinterjackor. och mössa och vantar. och så vill jag ha julafton med.

1 kommentar:

  1. Du kan jue allt klippa mig och måla mina stolar och klä om dem och samt måla nån fin tavla jag kan ha i den nya lägenheten. :)
    Hade faktiskt blivit otroligt glad om jag hade fått ett tavla av dig som jag stolt kunde hänga upp på väggen :)
    Snön kommer, tro mig, jag går dock i ide så ha så skoj :p

    SvaraRadera