måndag 10 oktober 2011

i am a realist. i am a romantic. i am indecisive. and that's about it.



jag ska aldrig någonsin ta reda på min partners favoritband igen.
kan inte lyssna på någonting utan att tänka tillbaka för helvete. ååååh.
och the sounds är helt uteslutet numera.
sitter ensam, i mitt lite... småstökiga rum (som var helt städat när jag kom hem igår...)
borde börja lyssna på hatisk musik. ja, så får det bli.
och jag måste bli av med födelsemärket jag har under näsan...
jag var faktiskt så fräck att jag redigerade bort det på den här bilden. fniss.
är mycket finare utan ju...........
vill för övrigt pierca tungan, och jag planerar att göra det när jag har blivit av med tandställningen.
och den ryker, enligt tandläkaren, om 3 veckor. peppad? helt ärligt, nej. men det kommer väl.
hade behövt en egoboost just nu. en ordentlig sådan.
överös mig med komplimanger. tack på förhand osv.

lyssnar på maskinens nya. helt okej. men jag tror att det beror lite på att jag känner mig tvungen.
näe, elin. nu ska vi inte vara såna. maskinen är bra. ja, det är klart.
men säger man att maskinen är dåliga så får man stryk. men det är klart ingen som har sagt det, och fått stryk.
för dom är ju inte dåliga. så tosigt.
tror det är dags för mig att söka hjälp snart. jag pratar alldeles för mycket med mig själv. puh.

hittade inte någon asdeppig låttext nu som jag kunde avsluta med, så jag får väl helt enkelt avsluta med att säga:
livet suger.
kort och koncist.

2 kommentarer: