torsdag 3 mars 2011

you look like i could use a drink.

ont i munnen idag. undrar hur jag ska kunna få i mig någon fast föda idag.... det spänner något så otroligt i tänderna.... 
vill man vara fin får man lida pin. så enkelt är det. men jag börjar nästan känna att det inte är värt det längre. det gör så fruktansvärt ont. och det gör liksom inte bara ont i tänderna, utan det gör ont i gommen med, för där spänner det också. 
ska nog snart åka hem. ska bara gå på mediakunskapen, sen ska jag försöka äta och sen får jag försöka ta mig hem på något sätt. klarar inte av det längre. vill bara sova bort smärtan. 

imorgon blir det spelning med andré och niclas. eller ja, det är inte vi som ska spela vilket ni kanske förstår, hah! men vi ska kolla in enjoy the view, och så ska jag fotografera lite. längesen jag gjorde det nu. måste börja använda min kamera lite mer faktiskt! den ligger bara hemma och samlar damm just nu... 
och jag förstår inte varför jag inte har varit iväg på fler spelningar de senaste månaderna. jag menar, hallå, det är ju skitkul att fotografera människor. och så blir man ännu lite gladare om de man tar bilder på faktiskt blir nöjda med bilderna, haha!
och det är alltid kul att utvecklas!
nu ska jag ha lektion, så buhbye!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar