torsdag 24 mars 2011

torka.

har en sån sjuk torka just nu när det gäller bloggandet...... förlåt!
låter som att jag tror att min blogg är skitstor och jättepoppis. lame :(

näemen, nu har jag faktiskt kommit på en sak jag kan skriva om! fick en fråga innan, om varifrån mitt smeknamn ''puckie'' kom ifrån. ska berätta den nästan lite pinsamma historien.... NU.

jo, det var som såhär, att för några år sedan så vad jag bdb-addicted. (det var ett bra ställe att lägga upp sina foton på, OKEJ?) men iaf, så hade jag svårt att komma på ett nytt nick. (ni vet, jag ville inte heta något med massa ''X'' i längre....) så därför sökte jag efter råd. jag sökte, och sökte, men det var ingen som svarade på mitt kall.
näemen, skämt o sido. JO, jonas sa nämligen att han tyckte att jag skulle heta ''puckie'', bara för att det lät så litet. och jag, med mina 160 cm kunde liksom inte riktigt säga emot. så därför fick det bli det!
dock så är det allt färre och färre som kallar mig för puckie. det är numera bara på fest man får höra det, ifall det finns en annan elin där liksom. haha, ganska bra att ha det nicket ibland. jag menar, tror inte det finns någon annan här som kallas det iaf?
ointressant historia kanske, men vafan. måste ju skriva något. bloggen börjar likna min tumblr istället....
bara bilder, och knappt något text. näe, skärpning tycker jag!
måste få ut mina tankar med. (argumenterar med mig själv i huvudet ibland. kanske skulle skriva det här istället...?)


nu hade jag tänkt lägga mig i sängen och sova, för jag mår inte riktigt bra. (''i huvudet eller?'' NEJ I KROPPEN!!!11)
ska bara slänga på ett avsnitt vänner först. måste_ha_vänner. (tolka hur ni vill)


(varit ganska många parenteser i det här inlägget, don't you think?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar