tisdag 15 mars 2011

kör väl på en sån här då.

HISS:

  • människor som förbättrar min vardag med sina fina personligheter. 
  • fina sommarnätter med lägereld, en gitarr och sånger och prat. 
  • fika på deres. (lets face it, vi kommer aldrig att lämna vårat älskade deres för hörnan....)
  • kaffe. 
  • solsken.
  • träningen som äntligen ska komma igång!
  • min fina familj som jag älskar.


DISS:

  • lögnaktiga människor.
  • saknad.
  • vårmodet. ''den svarta skinnjackan ska ut'' HEEEELL NO.
  • djurplågeri. (LÄGG NER!)



fan, jag har ju liksom inget annat att skriva.... måste komma på lite saker att skriva i bloggen, haha. får ha lite frågestund... fast de flesta frågorna som i så fall kommer ställas är nog av mina närmaste vänner, för de är de enda som kommer orka... och de kan lika gärna fråga mig in person. haha. hade velat veta alla som läste min blogg. sjukt irriterande att jag inte vet det.
har över 100 sidvisningar per dag, och alla kan fan inte vara mina vänner..... haha!
eller, jag har ju många vänner som jag inte pratar med varje dag, men... ni förstår? hoppas jag....
(jag brukar ha en tendens att prata in mig i ett hörn....)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar