tisdag 8 mars 2011

skisser för sommaren.

ÅH, äntligen börjar solen kika fram!
klaga inte på att det är kallt, för efter kylan vi hade i vintras så är det här rena rama bahamas....
har plockat fram mina brillor nu, så nu springer jag runt och känner mig skithäftig. riktigt fett.
i eftermiddag blir det fika med annapanna, och sen kommer de andra tjejorna med. haha, folk undrar säkert hur jag kan fika så mycket, men det är inte så svårt. det är mysigt och socialt! och man får reda på allt som man i vanliga fall missar.
och jag träffade älskling igår med. har inte träffat honom på hela helgen, och det var svårare än jag trodde!
men det var i alla fall mysigt att träffa honom igår. åh, vad jag tycker om den pojken!
men idag får jag inte träffa honom, för han har annat för sig. så när jag kommer hem blir det träning för hela slanten!
ska powerwalka och sen ska jag köra lite på våran ''bentränare'', som jag kallar den. haha. ser ut som att man åker skidor. och så är den framför tvn, så jag kan kolla på vänner. bättre än så kan det knappt bli!

imorgon blir det dags för teater igen. repar inte så ofta, men det är så sjukt kul när det väl händer!
fast de jag är med i har jag redan gjort en gång innan, så jag kan nästan alla replikerna... haha. men det är ju alltid bra!
och förresten, jag är på jakt efter en gigantisk sjal. någon som vet vart det finns?
skulle gärna vilja ha en beige eller svart. säg till om ni vet var man kan hitta det!

typ en sån här!
bild ifrån kenza!

alltså, min blogg är ju helt sinnessjukt tråkig egentligen... eller det kanske bara är jag som känner det....?
yeye, ni behöver inte läsa den om ni inte vill. och vad jag har sett så har jag ju några sidvisningar varje dag, så jag antar att den är relativt intressant iaf...? måste bara lära mig att lägga upp mer bilder. problemet är bara att usb-sladden till min kamera inte funkar, och jag har ingen kortläsare på min dator, så jag måste lägga in dem på den stationära, lägga över dem på ett usb, och sen lägga in dem.... krångligt! får ta och fixa en kortläsare snart....

JISTANES så mycket text!
ni orkar aldrig läsa. och om ni nu inte orkar läsa så orkar ni inte läsa det här heller... fan vad sämst jag är....



såhär vill jag springa runt i sommar.
åh, ge mig värmeeeeeeee!

4 kommentarer:

  1. Finns på Gina! 99 spänn. Stora svarta och stora beiga. Och dom är INTE stickade. Vilket kan vara bra nu på våren, liksom. Haha!

    SvaraRadera
  2. Åh, fan vad fett! :D
    Tack så mycket! Haha, det är sant! :)
    Ofta du fortfarande läser förresten?! Haha, trodde bara att det var en engångsgrej, men fan vad glad jag blev nu!

    SvaraRadera
  3. jag läser också :D hihihihi.

    SvaraRadera