fredag 11 mars 2011

morgonkaffe.

sitter just nu i matsalen med emelie och dricker morgonkaffet. bästa på dagen!
ikväll blir det helsingborg med älskling för att träffa hans systerdotter, hans syster och hennes sambo! ska blir trevligt att träffa dom igen. vi har inte träffats på jättelänge, och nova (systerdottern) har växt utav bara satan, så jag ska ta lite bilder på sötnosen.
och på tisdag har jag och älskling 6 månader. känns helt sjukt att vi har varit tillsammans ett halvår. är fortfarande nykär!
eftersom att varken han eller jag har mycket pengar just nu så blir det, i alla fall för min del, en present som är hemmagjord. men det kan väl vara trevligt det med? hah!

men nu ska jag vara social med emelie, och sen ska jag kila på lektion. har prov... inte riktigt okej...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar