måndag 15 april 2013

Vad straffar Gud mig?

Här ligger jag, lite smått patetisk och småsnorig. Det känns som att någon har penetrerat min näsa med något sticksigt (heter det så?) föremål. Allt på grund av att våren är på väg. Helvete. Jag som längtade efter den. Jag längtar inte längre. POLLENHELVETE.
Och inte nog med det, JAG HAR ONT I KROPPEN OCKSÅ. Detta är anledningen till varför jag inte tränar! VARFÖR STRAFFAR GUD MIG?

I övrigt så är det ingen direkt skillnad på något i mitt liv. Jag dansar runt som vanligt och funderar på vad jag vill göra med mitt liv. Tja, det kommer väl det med.

Har apropå ingenting funderat på att börja videoblogga, men jag vet inte hur det kommer bli med det. Kommer säkerligen sluta med att jag inte gör det. Men om jag gör det, vad ska jag prata om då? Vad vill ni veta? Några hemligheter, tips, eller ska jag bara prata om hur man pillar navelludd på bästa sätt? Vad som helst people. VAD SOM HELST. Kom igen. BRING IT. HIT ME WITH YOUR BEST SHOT AND SO ON.

Jag orkar inte ens lägga ut en bild på mig själv. Jag ser ut som vanligt. Believe it or not.

Snart kommer det en ny header förresten. Denna har hängt med i alldeles för lång tid, och bör gå i pension nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar