måndag 29 april 2013

De senaste dagarna i bilder.

De senaste dagarna har jag varit alldeles för upptagen för att sitta här och snacka skit, så jag har helt enkelt låtit bli att blogga. Nu är det dock måndag, jag har tråkigt, och jag kände för att blogga lite. Så... Here I am. Jag har förberett lite bilder åt er. SNÄLLT VA? Bilder är så mycket roligare än text. Speciellt när de är i sann Instagram-anda och till största del består av grönaktiga och lite halvhäftiga filter.


♥ Har införskaffat mig en ny tröja. Mintgrön. (EN TRÖJA SOM INTE ÄR I GRÅSKALA!) 
♥ Har umgåtts en del med min fina, fina pojkvän. Tycker om dig. Puss. ♥ Var ute och dansade som en galning på Wärkstan i lördags. Förfestade och gosade med Carmen. ♥ Tappade i samband med en måltid min piercingkula för säkerligen 30:e gången. Min läpp är nu naken. Jag lägger ner det där nu. 
♥ Fyndade på Ikea och hittade väggdekor för endast 25 riksdaler. SCORE! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar