onsdag 17 april 2013

Candy Crush och annat påhitt.


Idag hade jag bestämt mig för att bara sitta och måla hela förbenade kvällen, men det blev inte så. Det hela slutade med att jag pimpade mina hörlurar och sedan spelade Candy Crush. Jag är dålig på att hålla sånt jag lovar mig själv, måste jag säga...
Här ovan ser ni även hur fin min mobilladdare är.... Den är hel och så.... Nja, kanske inte. Men den fungerar faktiskt alldeles utmärkt! Jag köper en ny när den verkligen är helt kaputt.

Skulle ni känna att ni inte har något att göra och ni vill veta något speciellt så är det bara att titta in på min Ask. Skriv vad ni vill så får vi se om jag svarar. AH JAG ÄR FÖR BRA FÖR ER. Nej. Alldeles för idiotiska eller självklara frågor bortprioriteras bara helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar