tisdag 30 april 2013

Don't cry for the lost, smile for the living.

Fyfan vilken helvetesnatt. 4 timmars sömn. (Otroligt lite för mig som i vanliga fall kan sova ett helt dygn om ingen/inget stoppar mig.) Jag får panik på den här jävla pollenallergin. Ska den aldrig ta slut? Detta är fan inte ens lite okej. Vill dö. Så trött.

Det verkar som att alla ska ut ikväll, men jag lär ju sitta hemma som ett fån och må dåligt över hur lite pengar jag har. Jag vill med kunna roa mig. FAN.
Blir för övrigt galen på människor som inte är kapabla till att hälsa när MAN FÖRSÖKER VARA TREVLIG, SE GLAD UT, OCH SÖKA ÖGONKONTAKT. (Insåg precis hur dumt det där lät. Bilderna jag fick upp i huvudet är inte okej. Låter som ett psykfall.)

ANYHOW. Hinkar i mig kaffe för att kunna hålla ögonen öppna. Kommer må sjukt illa om någon timme. Men det är det värt. Kaffe är bäst.

Innan jag åker hem ska jag nog fan ta en vända in på Kupan och se om de har fått in något kul. Jag älskar verkligen second hand. Billigt och bra, för en fattig arbetslös.

Peppar Siesta med. Eller jag försöker i alla fall. Skulle vara skönt att ha något att se fram emot. Har dock skaffat sommarjobb, så jag får in lite pengar under sommaren. Ut och resa kanske? Det hade varit gött. Palla Sverige liksom. Nej, nu babblar jag bara.

Tjoflöjt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar