onsdag 1 februari 2012

why'd you have to go and turn to ice?

dags för mig, elin, att blogga lite igen. hade en fin liten gästbloggare här häromdagen. (varför känner jag mig som kissie när jag skriver det...?)
fina saker skrev hon iallafall. duktig flicka.

fyfan vilken förjävlig dag det har varit. eller, dagen i det stora hela har väl egentligen varit helt okej. den gick åtminstone att genomlida. men nu är mitt humör på 0, trots skrattattackerna jag och emelie fick vid matbordet. jävla humör att gå upp och ner. usch.
jobbar iallafall satan i skolan nu. duktig kicka? svar ja.
ingenting intressant händer i mitt liv. mindre än vanligt faktiskt. herregud. ni tänker säkert: ''har hon ens något kvar att leva för längre, om det är värre än vanligt?'' (jag vet att ni inte tänker så, men jag säger det bara för att kunna skriva följande:) jo, jag har något att leva för. har världens finaste vänner, och det är jag otroligt glad och tacksam för.
ska sova tidigt inatt. sova bort den här dåliga dagen, och det här dåliga jävla humöret.
ska ju orka sparka upp robin imorgon runt 5 med. jisses. alla dessa måsten.
men jag måste erkänna att jag gillar det lite.

puss. god natt. hejdå. tjarå. haj. shark. (see what i did theeeeere? ehehheeh.)

2 kommentarer:

  1. jätte fint skrivet av mig ahah!
    pusss <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, otroligt! jag är gjord för att stå i köket! <3

      Radera