fredag 17 februari 2012

jag hatar titlar ibland. men vi har det fint.

vi har det fortfarande lika fint som för några dagar sedan. vi har dock varit här i 4 dagar nu, och jag får INGEN färg??! whats up with that, liksom? tillhör just den där fjärdedelen av familjen som aldrig blir brun. (just det - JAG är den där fjärdedelen.) brun-utan-sol kommer snart att bli min bästa vän känner jag..... 
men hur som haver, här nedan kan ni se en del av våran balkongutsikt. och jag slänger in en bild på mig själv med. en blogg är inte fulländad utan en eller flera bilder på sig själv. i mitt fall är det väl ''flera''.... men den bilden blev en hit på fejjan, så jag tänkte att what the hell, jag slänger upp den här med. kan ju inte skada liksom. men nu ska jag inta sängläge, och vila upp mig inför morgondagen då det blir ännu mera solande.
puss!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar