fredag 10 februari 2012

i told you to be patient.

pluggat röven av mig nu. det får fan bära eller brista nu. mitt huvud är sprängfyllt, och jag är rädd att det kommer stöta bort all onödig information. och just nu är all information som inte innebär vad det blir för mat ikväll, och vad kvällen har att erbjuda onödig information. det kommer nog med andra ord gå åt helvete.
men vad gör det om hundra år när allting kommer kring?
ska nu sätta mig och skriva klart min argumenterande uppsats. jag brukar tycka att det är sketkul att argumentera, men nu är det inte kul längre.
har inte skrivit något argumenterande inlägg på ett tag, så får kanske posta den här sen när den är klar? äh, vi får se.
jag vill ha måndag nu. men ändå inte.
kommer sakna alla här hemma juuu.

nu lite konstateranden:
vill titta på dear john.
kaffe är en gudadryck.
jag vill vara blond.
jag vill kunna bli brun, och inte röd.
jag vill ha sommar.
jag saknar pavve.
jag vill se ut som amanda seyfried.
jag vill ha nya glasögon.
jag vill ha de där skitsnygga skorna på scorett. (600 riksdaler, tack, tack.)
jag vill kunna spela gitarr och kunna sjunga.
jag vill tatuera mig.
jag vill ha en killer body.
jag vill ha snygga kindben.
jag vill ha mindre näsa.
jag vill ha fina händer.
jag vill ha långa ben.
jag vill ha mindre fötter.
jag vill ha en helt ny garderob.
jag vill ha en liten midja.
jag vill ha ett par jeffrey campbell.
jag vill ha fler stickade tröjor.
jag saknar mina vänner. (förlåt för att jag inte har kunnat ses så mycket. men det har varit otrooooligt mycket att göra i skolan.)



1 kommentar:

  1. Och jag saknar dig, det ska fan gudarna veta. Helvetiskt jävla mycket! Världens bästa tjej, det är fan du. Nu vill jag ha sommar. Och festival. Och elin. Ja.

    SvaraRadera