onsdag 8 februari 2012

det måste vara på liv och död. det måste kännas i ditt hjärta på riktigt.

''för om jag tar i för löst har jag förlorat allt imorgon bitti''

jaha, ja. bildlektion nu då. sitta och blanda en jädrans massa färg för att sedan göra en abstrakt version av en känd målning. inte min grej alls. skolan är inte alls min grej just nu. aldrig någonsin faktiskt.
men jag håller ut. jag har liksom inget val.

det börjar ordna till sig i lägenheten nu iallafall. hallen, extrarummet och köket kvar, och hallen är redan påbörjad. det blir säkert skitbra!
ska jobba röven och lite till av mig i eftermiddag.
hoppas innerligt på en resa till varmare breddgrader nästa vecka. lägger mig och självdör ute i snön annars, tillsammans med alla tårar som kommer strömma ut ur mina ögon. poetiskt.
ja, jag säger då det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar