torsdag 9 februari 2012

dip dye.

blir maddafakking galen på mitt hår snart. funderar på att köra på en heltransformation och bli antingen askblond igen, dvs - min naturliga hårfärg, eller bli chokladbrun.
jag är så ofantligt trött på mitt svarta hår. har haft det alldeles för länge nu. så platt och tråkigt. åh.
vill dessutom fixa dip dye.
jag hatar när ekonomin inte tillåter en att göra det man vill.
måste dessutom skaffa nytt löshår. ska skaffa mig längre nästa gång. ser ut som en potta på huvudet just nu.
klippa upp med kanske?
intressant. as always.

jag måste ta tag i mitt liv.

träna.
fixa håret.
osv.

funderar för övrigt på att ta ut min vertikala labret igen. beslutsångest. usch.


alltså....






4 kommentarer:

  1. Du kommer passa som fan i det!
    Fast som dagt, ditt hår är så jääävla fint nu med !
    puss på dig elly lille haha <3

    SvaraRadera
  2. crosses @ ec,
    hennes hår är 2DIE4.

    SvaraRadera
    Svar
    1. åhfan! följer henne på tumblr. :))))))))
      rövsnygg.

      Radera