tisdag 21 februari 2012

honey, i'm home

hemma igen! skönt att förstå vad alla säger. förstår ju visserligen liiiiite spanska, men det är ytterst lite.
skönt att sova i en skön säng igen, och (tro det eller ej) men ganska skönt att komma hem till kylan. och framför allt att komma hem till vännerna!
har ju missat lite här hemma. bland annat big brother. men med tanke på vem som ska medverka, dvs hanna widerstedt, så kan jag känna att jag inte missade så mycket. tittade lite smått på det igår, och jag känner bara att hon blir mer och mer blåst för varje dag som går. 20 år, och lever helt och hållet i sin egen värld, och tänker bara ''jag, jag, jag''. hon tänker väl lite på sina väskor med. 
hon sa dessutom att hon inte ville vara kvar för att alla var dumma i huvudet. men jag tror hon kommer stanna. hon lär ju inte ha några vänner att åka hem till iallafall. herregud, hon ger dum i huvudet en heeelt ny mening.
petronella däremot, jädrans vilken härlig typ! gillar den där blonda bimbolicios med faktiskt. verkar ganska okej. 

ska lägga ut lite bilder ifrån resan med, men har inte kameran just nu, så de får komma senare. men ni kan nog räkna med en bildbomb sen, för satan vad mycket bilder vi har tagit. får se om jag ens orkar lägga ut alla. vi hade trots allt 3 kameror som alla tog bilder med... 
nu ska jag umgås lite med mina nära och kära. 
puss!

2 kommentarer:

  1. Hon i bb låter fan som sig..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag antar att du skulle skriva ''dig''. Då kontrar jag med; smaken är som baken! Tycker du inte om mig så kunde jag faktiskt inte bry mig mindre. Och kom inte med det där tjabbet att ''om jag inte hade brytt mig så hade jag inte svarat''. De flesta vet att så inte är fallet. Men fortsätt tycka illa om mig om du känner för det. Du gör det uppenbarligen på håll! Fint. :)

      Radera