tisdag 16 augusti 2011

warm bath.

Tog precis ett aaaaaaaaalldeles för varmt bad. Trodde nästan att jag skulle få brännskador, allvarligt talat. Men sen blev det skönt! Problemet var bara att min kropp inte pallar sådan otrolig värme, så det blev att stiga upp efter en stund igen och skölja av sig med kallt vatten. Men det var skönt så länge det varade, och nu kan ingen beskylla mig för att lukta illa iallafall. Luktar oliv. Gott.

Sitter just nu i soffan med Sara, och hon ligger och halvsover. Gulle då. Tyvärr så blir jag snart tvungen att slänga ut henne, för jag måste snart sova. Måste låta bli att vända på dygnet. Kommer bli tokig till slut. Sover ju bort hela dagarna. (De dagarna Fredrik inte väcker mig dvs. Har insett vilket morgonhumör jag har egentligen. Jag hade inte velat väcka mig, om man säger så.....)





Måste tipsa om det här badskummet.
Luktar helt sinnessjukt gott!
''Olive treat'' heter det, vilket ni kanske ser, haha.
Kostar ca 27:- på Maxi. Värt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar