tisdag 2 augusti 2011

birthday gifts.

Min födelsedag har verkligen varit kanon. 
Kunde inte önska mig en bättre dag än såhär. 
Jag fick blommor på jobbet, och de sjöng för mig. Ni är så fina allihopa!
Kommer sakna er som tusan nu när jag slutar jobbet denna veckan.....
Efter jobbet mötte jag upp Emeli, Diana och Sofia, och de hade köpt en liten bakelse till mig. Haha, så söta. 
Sen blev det kinamat för hela slanten! Åh, så gott. Och med världens finaste sällskap kan det inte precis bli sämre.
Sen kom jag hem och fick öppna presenter! Fick en fjällrävenjacka som numera kommer vara mitt nya hem. Älskar den! Mami var så lurig, haha. ''Jag köpte faktiskt ingen jacka till dig. De var för dyra....'' OCH SÅ FÅR JAG EN IALLAFALL. Luring där.
Fick ett fint armband med. Kommer ihåg att jag har haft ett sånt innan, och det ska ligga här någonstans. Men det är helt sönderslitet, så jag behövde ett nytt.
Sen fick jag lite smågrejer till, som jag inte riktigt kände att jag var tvungen att visa..... Det var iaf en parfym, rakhyvlar (haha), en mascara som var brun som jag gav till min syster, och en tröja som inte passade, så jag ska förhoppningsvis få en stickad tröja från JC som jag har spanat in istället. Kanon ju!
Och så fick jag ett par armband av min syster som hon har gjort alldeles själv. Haha, så söt. Älskar min familj.

Och så fick jag ett ryck idag och köpte en ny väska, som present till mig själv liksom. Det behövdes..... Använder just nu en väska som jag fick av min farmor som har tillhört min faster, men den är inte hel på en fläck.... Haha. Så det behövdes verkligen.








Tack för en kanondag allihopa! Vi firar det hela med en kanonhelg i Växjö med!
Nu ska jag renbädda min säng och krypa ner och titta på Greys Anatomy. Helt såld på den serien....
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar