måndag 15 augusti 2011

freckles.

bild: tumblr
Åh, jag vill med vara sådär galet fräknig.
Tycker det är jättefint.
Visst, jag har några solfräknar på näsan, men jag ser bara skitig ut, haha.

Har precis städat Fredriks kök.....
Jättefint blev det! Bytte gardiner också. Sa till honom att rosa gardiner var omanligt, och bytte istället till ett par andra rosa...... Men fint blev det! Så nu får han en fin överraskning när han vaknar imorgon!
I veckan blir det nog att strosa runt på Ljungbydagarna med Joel (eeeeeeelleeeeer?) och Sara.
Fint slut på sommarlovet. Usch, det känns hemskt ändå. Bara en vecka kvar innan vi börjar skolan igen.....
Tiden går rätt snabbt.
Och imorgon (tisdag) så blir jag av med min tandställning. Om de säger att tänderna inte har flyttat på sig tillräckligt så kommer jag, på fullaste allvar, att bryta ihop. Jag orkar verkligen inte med den längre.
Kommer springa runt och le hela tiden om de nu tar bort den, haha.....

Nästa vecka är det löning också. Ska till Växjö någon gång i veckan och beställa tid för tatuering tänkte jag. ÄNTLIGEN!
Och sen får vi se om det blir Ayia Napa med tjejerna eller inte. Det märker vi!
Men jag hoppas på det iallafall. Blir det fint avslut på en fin sommar.
Nu måste jag försöka få lite sömn. Måste ju orka fika med Sara och Johannes imorgon. De kräver så mycket, de där två....

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar