fredag 19 augusti 2011

good morning sunshine.

Mja, solsken är det ju inte direkt. Det är faktiskt regnigt och ruggit...... Känns peppande.
Egentligen hade jag bara velat vara hemma idag, och göra absolut ingenting, men jag känner ändå att jag MÅSTE till Ljungby, för annars kommer jag ångra mig. Får hoppas att det blir en fin kväll ändå!
(För er som inte vet så är det Ljungbydagarna....)
Jag måste ju ta vara på den SISTA helgen på mitt sommarlov. Fyfan vad hemskt det känns att säga så..... Men jag kan inte gräva ner mig i tanken på att jag fortfarande är ledig ett tag till, även om jag önskar att jag alltid kunde vara ledig, men ändå dra in pengar. En sådan lever vi dock inte i, vilket är lite synd.

Just nu sitter jag och tittar på "Järnjätten" med Fredrik. Måste samla energi.....
Sov till typ halv 4 idag.. Precis som alla andra dagar. Dags att vända tillbaka dygnet kanske?

Har såna jävla cravings för choklad just nu... Ska gå och dö lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar