tisdag 2 augusti 2011

it's times like these you learn to live again.

Fick världens finaste telefonsamtal innan. Vid tolvslaget så ringde min mobil, och jag såg att det var Diana, och jag kunde nästan räkna ut att de skulle sjunga för mig.... Men det var inte lite kraft de la i den sången alltså.... Hahah. De lär inte ha någon röst kvar.... Men tack brudar. Gjorde min kväll så jävla värd. Skulle tydligen få någon överraskning med, och jag börjar bli lite orolig.... Funderar på vad de har hittat på.....
Men det ska bli intressant iaf!

Ska försöka sova nu. Kommer bli svårt dock. Kommer ligga och vrida och vända på mig i trehundra år innan jag somnar. Jag är fortfarande sån, att när det är natten innan mamma, pappa och agnes (hundarna och katten brukar också följa med) kommer upp så kan jag inte sova.... Är för spänd på morgondagen, och det finns inget bättre än att vakna upp till att din familj sjunger för dig. Det är det bästa på hela födelsedagen. Helt klart.

God natt iaf.

I'm head over heels in love with you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar