lördag 9 april 2011

vi kunde väl lika bra återgått till att du fanns, till att du är här.

precis gjort en header till jossefin. det är sånt jag roar mig själv med en lördagskväll... var inte pepp på någonting idag, så det blev en hemmakväll med mamsen, men det är fint det också.
det är en helt annan känsla här hemma när agnes och pappa inte är hemma. allt är så sjukt mycket lugnare, och lugn är någonting jag verkligen behöver just nu känner jag. är stressad över allt i mitt liv.

idag har varit en jobbig dag, men ack så trevlig! var och kollade på revyn (och vip som man är så fick man gratis inträde!) och satan så duktiga alla är! jag skrattade tills jag dog. grymt jobbat! längtar lite tills jag själv får stå där uppe och gapa. kommer bli fint!
men dagen har väl mest varit jobbig eftersom jag har saknat totte så otroligt mycket... men imorgon får jag se honom igen, och det kommer bli en underbar syn. kommer slänga mig på honom.


känner att jag håller på att bli sjuk med.... det + pollen. känns inte riktigt okej. nyser konstant. okej att det är skönt att nysa. men det är till en viss grad.

nu ska jag och min huvudvärk lägga oss i sängen och titta på vänner.
(varje gång jag bestämmer mig för att kolla på en film så slutar det alltid med att jag kollar på vänner istället. det gänget sviker liksom aldrig!)


puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar