fredag 8 april 2011

give me therapy.



dags för sängen nu känner jag. är riktigt trött i huvudet....
har varit en påfrestande dag. trött i både kropp och sinne.....
och när jag tänker på hur ont jag har i ryggen så påminner jag mig konstant om att jag måste ta och införskaffa mig ett par nya skor. har hittat ett par kängor i skinn på scorett. åh, vill ha. 799:-, tack!

imorgon blir det antagligen att fotografera jossefin och eventuellt diana. (eller?)
måste komma igång med att fotografera innan tanken på att sälja min kamera (som jag för övrigt inte kommer få speciellt mycket för....) överväldigar mig. vet att jag kommer ångra mig i slutändan om jag skulle sälja den. men jag känner inte att jag har någon användning av den.... äh. den får väl ligga och häcka annars!

måste tillägga att jag saknar min älskade bebis något otroligt. han är i landskrona. men får hoppas att han har det trevligt iaf!


nu ska jag som sagt gå och dejta sängen. min trogna älskare.

puss!

(och jag vill veta vilka ni är som klickar in på min blogg! ni kan väl skriva en kommentar så att jag får reda på det? vore urgulligt!)

2 kommentarer: