söndag 10 april 2011

there's no combination of words I could put on the back of a postcard.

sitter just nu hemma hos jossefin och kollar på big brother med henne och adde. ska snart röra mig neråt till emeli för att nana där. blir förhoppningsvis massa snack och annat innan vi går och lägger oss. känner att det enda jag har kunnat roa mig med de senaste dagarna är att sova, så det ska bli skönt att verkligen sitta uppe och bara prata med någon. inte ens tänka på sömn liksom. fast det lär jag göra till slut ändå.... hah.

på tisdag blir det tandläkaren för att spänna min äckliga tandställning igen. fint. vill bara bli av med den nu.
VILL HA FINA TÄNDER. bud på att bleka sen med. hollywood? hell yeah.

och jag känner verkligen att mitt liv börjar komma på rätt köl. det kanske kommer ändras snart igen, men vafan, man ska leva i nuet!

puss

1 kommentar:

  1. Dream as if you'll live forever
    Live as if you'll die today!

    puss<3

    SvaraRadera