söndag 3 april 2011

landskronaaaaaa.

sitter i landskrona, i tobbes och saras lägenhet tillsammans med sara och väntar på att grabbarna ska komma hem. (dvs totte, tobbe och tommy) sen blir det pizza för hela slanten! vi har varit här sedan igår, men idag blir det att åka hem. det finns ju faktiskt en skolgång man ska sköta också.
om några veckor fyller totte år, och jag har ingen aning om vad jag ska köpa till honom. han säger att han vill ha en bil och ett körkort, men det går ju liksom inte. min plånka håller inte för det!
plus att han fyller 18, och det är liksom inget litet, så jag måste ju köpa något lite större med. äh, jag hittar väl något. tids nog.... haha.

och fyfan vad jag har sovit idag. eller, ah, kanske inte jättemycket, men mer än annars...
är skittrött idag. kommer lätt somna i bilen på vägen hem....

nu ska jag slänga mig framför tvn.
puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar